Teie ostukorvis ei ole tooteid
Tingimused
- Üldist
- Digikaubamaja.ee (Anpin OÜ) on 2009. aastal erakapitalil loodud Eesti ettevõte, mille peamiseks tegevusalaks on internetikaubandus. Digikaubamaja.ee on e-pood, Digikaubamaja.ee ei hoia üldjuhul kaupu laos, kõik kaubad ja nende andmed on pärit partnerladudest või tootjatelt. Lähtuvalt sellest võivad e-poe Digikaubamaja.ee hinnad ja kaupade kättesaadavus olla ajalises nihkes partnerladude reaalse seisuga. Digikaubamaja.ee ei võta endale vastutust piltide ja tooteinfo õigsuse eest, küll aga püüame anda endast parima, et need oleksid õiged. Kui te leiate mõne ebatäpsuse, palun andke sellest teada. Digikaubamaja.ee jätab endale õiguse muuta antud tingimusi ilma etteteatamata. Juhul kui tellimuse sooritamise ajal kehtisid muud tingimused siis lähtutakse tellimuse sooritamise ajal kehtinud tingimustest. Digikaubamaja.ee jätab endale õiguse muuta hindu ilma etteteatamata.
- Ostutingimused
- Digikaubamaja.ee võtab tellimusi vastu ööpäevaringselt läbi oma süsteemi. Tellimiseks tuleb lisada Teie poolt soovitud tooted ostukorvi. Ostukorvi seisu saate jälgida kogu aeg paremal servas kastikeses „Minu ostukorv“, seal on pidevalt näha mitu eset Teil ostukorvis on ja Teie poolt soovitud toodete summat. Kui kõik Teie poolt soovitud tooted on lisatud ostukorvi, siis vajutage paremal kastikeses „Minu ostukorv“ nuppu „Vormista ost“. Seejärel küsitakse Teilt kas te soovite registreerida ennast kasutajaks või osta külalisena. Registreeritud kasutajad ei pea igakord uuesti oma andmeid sisestama. Peale seda küsib süsteem Teilt kauba tarnimiseks ja arve väljastamiseks vajalikke andmeid (nõutud väljad on tähistatud *, teised väljad võite jätta tühjaks) ning transpordiviisi ja makseviisi. Peale seda näete kokkuvõttet oma tellimusest ja vajutades nupule „Place Order“ on Teie tellimus edastatud. Kinnituseks, et Teie tellimus on kätte saadud, saadab süsteem Teile automaatselt e-maili teel tellimuse kinnituse. Soovi korral võite oma tellimuse esitada ka lihtsalt e-maili teel. Kui Te ei ole kindel, et antud toode Teile sobib palun andke sellest eelnevalt meile teada ja lepime kokku kus ja kuidas saate antud tootega enne ostmist tutvuda.
- Peale tellimuse saamist kontrollime kauba saadavust ja teavitame Teid kauba tarneajast. Soovi korral väljastame ka ettemaksuarve. Kauba eest saate tasuda tellimuse kinnituse või ettemaksuarve alusel ülekandega Anpin OÜ pangaarvele. Juhul kui Teie poolt soovitud toote tarneaega ei ole võimalik kinnitada, tootmine on lõpetatud või on tootjal tekkinud muud probleemid, üritame me välja pakkuda alternatiivse toote. Kui alternatiivne toode Teile ei sobi ja ülekanne on juba sooritatud siis kannab Digikaubamaja Teile raha koheselt tagasi. Juhul kui Te ei soovi ettemaksuna tasuda rohkem kui 50% kauba maksumusest, tuleb Teil ise kaubale järgi tulla. Ülejäänud 50% kauba maksumusest tasutakse sellisel juhul sularahas kauba üleandmisel.
- Kaubad tarnitakse peale ettemaksu laekumist Teie poolt sisestatud aadressile. Üle 20kg kaaluv kaup toimetatakse kõige lähimasse punkti kuhu on võimalik autoga sõita. Kaupade tarne toimub üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul, kui Digikaubamaja.ee ei ole teavitanud teisiti.
- Juhul kui kaup on ettemaksu arve väljastamise ja tasumise vahel laost otsa lõppenud, tarne tähtaeg või hind on muutunud, teavitab Digikaubamaja.ee sellest koheselt klienti. Kui uus tähtaeg või hind Teile ei sobi siis on Teil õigus oma tellimus tühistada ja Digikaubamaja.ee kannab raha tagasi arve peale kust ülekanne tehti.
- Digikaubamaja.ee süsteemist ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Tagastusõigus ei laiene avatud ümbrisega audio-, videosalvestistele, arvutitarkvarale ja toodetele, mis sisaldavad arvutitarkvara. Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-mailile info@digikaubamaja.ee. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong kui see on nõutud. Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates toote tagastamisest samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.. Tagastamisega kaasnevad transpordikulud katab Teenuse kasutaja. Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta Digikaubamaja.ee Ostutingimustes alajaotuses Tagastusõigus toodud tingimustele, siis raha Teenuse kasutajale ei tagastata ning tagastatud toode jääb Teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja..
- Garantii
- Digikaubamaja.ee vahendab tootja või edasimüüja garantiid, kuid ei teosta ise garantiiremonti. Vastava toote garantiiaja pikkus on toodud toote lisainformatiooni all. Garantiiaja pikkus on antud kuudes, näiteks 36 kuud. Garantii seisneb toote tasuta parandamises ehk garantiiremondis. Kui parandamine ei ole võimalik asendatakse toode võrdväärse tootega, mis on garantiiremonti vajava tootega tehnilistelt parameetritelt sarnane või parem ning on võimeline täitma asendatava toote tööülesandeid. Garantii hakkab kehtima arve/saatelehe väljastamise kuupäevast. Garantiiajal teostatud garantiihooldused garantii kehtivust ei pikenda väljaarvatud juhul kui tootja või maaletooja on otsustanud teisiti. Garantiiaja pikkus ja reageerimis- või hooldusaja kestus on määratletud tootja või maaletooja poolt. Garantiilaiendused, mis toodetele kaasa ostetakse, tuleb kliendil endal registreerida vastavalt kaasaantud juhendile 30 päeva jooksul (nt. IBM servicepack). Kui seda ei tehta, siis garantiilaiendus ei kehti. Alles tuleb hoida tootega kaasapandud garantiitalong, ilma selleta garantii ei kehti. (nt. Samsungi ja Canoni tooted). Samuti soovitame alles hoida originallpakendi, kuna nii nõuavad mõned tootjad. Kaubalt ja selle pakendilt ei tohi eemaldada seerianumbrit või muud kauba identifitseerimiseks vajalikku infot.
- kuluva iseloomuga osad (akud, tahmakassetid, trükipead, disketid, CD-plaadid, hiirematt, jmt) ning pakend ja dokumentatsioon kasutaja andmed, mis on hävinud seadme riknemisel või garantiiremondi tagajärjel. Andmete varundamine on kliendi kohustus tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud häired häired ja vigastused, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud sertifitseerimata isik või teenindus häired ja vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt häired ja vigastused mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest häired ja vigastused, mis on tingitud mittetöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest häired ja vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest või nende väärast kasutamisest häired ja vigastused, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest tooted ja detailid, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud.
- Seadme rikke korral tuleb seade toimetada autoriseeritud teenindusse või Digikaubamaja.ee kätte. Autoriseeritud teeninduste nimekiri on toodud allpool. Juhul kui te ei saa seadet toimetada autoriseeritud teenindusse ja soovite saata seadet meile palun saatke eelnevalt e-mail aadressil info@digikaubamaja.ee koos seadme andmetega: nimetus, arve nr, veakirjeldus. Digikaubamaja.ee ei kompenseeri kauba garantiisse saatmise kulusid. Digikaubamaja.ee ei vastuta häirete ja vigastuste remondi eest mida ei ole veakirjeldusse märgitud. Juhul kui garantii teostaja ei avasta seadme töös häireid või ei kuulu need garantii alla jätab Digikaubamaja.ee endale õiguse esitada kliendile arve seadme testmise eest vastavalt autoriseeritud teeninduse poolt meile esitatud arve summale ja transpordikuludele, mis on tekkinud või tekivad seoses kauba saatmisega autoriseeritud teenindusse ja tagasi kliendile.